Nike She Runs The Night

June 30, 2013

Dziś odbył się pierwszy bieg She Runs The Night Nike.

Na starcie stawiło się ok. 5-6 tys. dziewczyn - gwiazd wieczoru. Rozgrzane energetycznym koncertem, przyjemnościami w miasteczku biegacza, przystojnymi modelami przy gwiazdorskiej ścianie przeszłyśmy na linię.



fot. Facebook Nike Running Poland

Bieg opóźnił się o ok. 30 minut.

Trasa:

Nie skorzystałam ze specjalnych pętli i nadal ciekawa jestem co w nich na nas czekało :)

Na trasie niestety nie czekało na nas zbyt wielu kibiców. Niestety niemal na całej długości trasy byłam głośniejsza od nich :)

Bieg ukończyłam z czasem: 23:39. Moja trasa:

Przed startem i po nim nieco zmarzłam - ponieważ mieszkam niedaleko Parku Fontann przyszłam bez okrycia.

Mój strój na dziś:
Koszulka startowa Nike, spodenki i skarpetki Nike, stanik Kalenji, zegarek Nike+, walkman Sony, numer startowy (bransoletka) oraz chip na but.


Biegam w skarpetkach pięcio-palczatkach ze względu na problemy ze skórą (kiedyś więcej o tym).

Po biegu przebiegłam z miasteczka na skrzyżowanie ulic Miodowej i Długiej - pokibicować reszcie zawodniczek. A potem do domu. Nieco zmarzłam, ale kibicowanie jest bardzo przyjemne!

A medal wygląda tak:




Medal to raczej medalik w porównaniu do tych z innych biegów :)


Brawo dziewczyny!

You Might Also Like

0 comments

Subscribe