Zakwasy, zakwasiki

June 28, 2013

Zacznę nie biegowo.

Bardzo się cieszę, że TVP Kultura od poniedziałku zacznie emitować serial "Mad Men". Przez wakacje ma pokazać trzy sezony. Czwarty jesienią.

Serial zapragnęłam obejrzeć po bardzo ciekawej książce "Mad Women" Jane Maas. Tę lekturę znalazłam pod choinką i pochłonęłam w 2 czy 3 dni. Gorąco ją polecam wszystkim, ale zwłaszcza osobom pracującym w branży reklamowej. O książce poczytacie m.in. na wysokieobcasy.pl.

Serial od poniedziałku do piątku o 20.05.

 

A wracając do biegania.

Treningi w tym tygodniu:
  • poniedziałek
    • odpoczynek po półmaratonie
  • wtorek
    • trening z grupą i Julitą (4,2 km; 25:16; średnie tempo 5:53)
    • ćwiczenia na płaskim i podbiegu
    • w sumie ok. 1,5h aktywności
  • środa
    • bieg (10km; 52:38; średnie tempo 5:15)
    • potem ok. 15min rozciągania 
  • czwartek - trening z grupą i Julitą na bieżni (z pulsometrem):
    • 3 okrążenia na rozgrzewkę
    • ćwiczenia
    • 15 minut mocniejszego biegu  - 2,9km; średnie tempo 5:04
    • 3x100m w mocniejszym tempie
    • ćwiczenia, lekkie rozciąganie i uspokojenie
    • 300m na max (wyszło tak sobie - 1:09, średnie tempo 4:10 - już czułam zmęczenie w nogach) 
    • 1,2km na rozluźnienie w spokojnym tempie
    • rozciąganie
  • dziś odpoczynek
W czasie wczorajszego treningu miałam zawrotne tętno skaczące od 120 do 227! Wysokie tętno jest u mnie normalne ale ponad 200?

A dziś czuję mega-zakwasy (tam, gdzie plecy tracą swą szlachetną nazwę)...

W weekend na pewno do przebiegnięcia mam bieg Nike.

Po niedzieli otrzymam od Julity dedykowany plan treningowy - ciekawe co dla mnie szykuje?

You Might Also Like

0 comments

Subscribe