Gdybyśmy sobie dziś truchtali #2

November 16, 2014

Dziś temperatura i wiatr nie rozpieszczają, ale mimo wszystko niedziela to idealny dzień na luźny przyjemy bieg i pogaduchy. O czym chciałabym Ci powiedzieć, gdybyśmy wyszli pobiegać?

Gdybyśmy sobie dziś truchtali, opowiedziałabym Ci o nowości w rodzinie Garmina - opasce vivosmart.


Jestem stety-niestety fanką różnych gadżetów, ale opaski monitorującej jeszcze nie używałam i cały czas zastanawiam się czy mają one jakiś sens.

Motywacji do ruchu raczej nie potrzebuję. Na pewno przydałyby mi się częstsze przerwy w ciągu dnia - bo to łatwo mi zaniedbywać na czym cierpią mięśnie i oczy. Ciekawa byłaby też analiza dnia - czy poza treningami ruszam się wystarczająco dużo.

Vivosmart nie rozwiał wątpliwości, ale bardzo mnie zainteresował.

Nie od dziś wiadomo, że pierwsze wrażenie bardzo się liczy, a Garmin wykonał tu dobrą robotę.
Nowoczesny design, mały 'bajer' w postaci znikającego wyświetlacza OLED i prostota to coś, czemu mówię zdecydowane tak!


Co oferuje opaska:
- śledzi spersonalizowany cel, wyświetla postępy, przypomina o ruchu
- ma wbudowany alaam wibracyjny
- bateria wytrzymuje do 7 dni
- komunikuje się za pośrednictwem Bluetooth z aplikacją Garmin Connect
- powiadamia o wiadomościach tekstowych bądź przychodzących połączeniach (kilka osób byłoby zadowolonych bo nigdy nie słyszę mojego telefonu :))
- może zastąpić zegarek
-jest wodoszczelna więc nie trzeba jej zdejmować

Minusem jest niestety wysoka cena - ok. 740zł.

Jeśli jednak to Cię nie zraża i chcesz poczytać więcej, zajrzyj na stronę produktową Garmina i do ich sklepu.

Gdybyśmy sobie dziś truchtali, zapytałabym czy już zapisałeś się na Półmaraton Warszawski? Ja występ tam traktuję nieco jak biegową tradycję więc znam już nawet swój numer startowy - 1760.

Gdybyśmy sobie dziś truchtali, powiedziałbym Ci o zimowych treningach organizowanych przez Adidasa (sprawdź wydarzenie na Facebooku >>).

Super są takie inicjatywy bo można poznać fajnych ludzi, zobaczyć jak pracuje się z trenerem, spróbować nowych ćwiczeń i miejsc.

Dodatkową zaletą tych treningów jest to, że prowadzi je naładowana pozytywną energią Julita Kotecka (profil Julki na FB >>), która przygotowywała mnie do obu maratonów - jak wiecie z sukcesem zresztą :)

Gdybyśmy sobie dziś truchtali, namówiłabym Cię na głosowanie na Imprezę Biegową Roku 2014. Choć wiele fajnych imprez nie załapało się do nominowanych, takie inicjatywy na pewno mogę się przyczynić nie tylko do podnoszenia ilości ale i jakości.

Gdybyśmy sobie dziś truchtali, powiedziałabym Ci, że Nike znów to zrobiło... Kolejna kolekcja i znów jestem zakochana i gdyby nie ceny i (nadal) zdrowy rozsądek już wszystko upychałabym w mojej biegowej szafeczce (jej chyba należy się osobny post). Sprawdźcie sami (sklep >>):

źr. fanpage Nike Woman

źr. fanpage Nike Woman

Gdybyśmy sobie dziś truchtali, zaprosiłabym Cię do kina na 'Obywatela', na którego się dziś wybieram:

Miłego wieczoru!
G.

You Might Also Like

0 comments

Subscribe