22 tygodnie. A to pierwszy z nich

November 27, 2019

Czas rozpocząć przygotowania!

22 tygodnie na przygotowanie się do kolejnego wyzwania. 97 km. Znajomi pytają czy dokręcę jeszcze te 3, żeby już ta setka pękła... Na razie jeszcze powątpiewam w dotarcie do mety. Wiem, że dużo pracy przede mną.

Podstawowym założeniem planu treningowego, na który się zdecydowałam (plan wg książki Marcina Świerca "Droga do ultra"), jest objętość. Zwłaszcza w tzw. okresie przygotowawczym.

Co zatem czeka mnie w tym tygodniu:

Pierwszy z 22 tydzień treningu do ultramaratonu.
Pierwszy tydzień treningu.

Mimo, że to dopiero początek, już konieczne były pewne modyfikacje. Środa to dzień spędzony na konferencji - od rana do późna stoję, chodzę, latam w szpilkach. Trening jest nierealny. W sobotę natomiast mam zaplanowany bieg urodzinowy: 35km na 35 skończonych lat!

Jeśli uda mi się zrealizować wszystkie jednostki, tydzień zamknę na 89km. Do tego dochodzi jeszcze rozciąganie, rolowanie i ewentualne dodatkowe aktywności.

Taki dystans całkowity to znaczne podniesienie objętości dla mnie i jestem ciekawa jak moje nogi i ciało to zniosą.

You Might Also Like

0 comments

Subscribe