Nieznośna lekkość biegu

August 20, 2013

Źr. Pinterest.com

Znasz to uczucie? Biegniesz, jest Ci lekko, przyjemnie, nie myślisz o niczym, tylko czujesz. Czujesz jak harmonijnie pracują Twoje mięśnie, jak Twoje stopy dotykają ziemi, jak powietrze krąży po Twoich płucach. Możesz biec bez końca. Jesteś szczęśliwy. Beztroska radość Cię wypełnia. Tak po prostu. Wszystkie sprawy są gdzieś nadal, istnieją, ale na ten krótki czas tracą jakikolwiek sens i znaczenie.

Taką nieopisaną radość i lekkość, w sumie bez powodu, odczuwam raz na jakiś czas. Dziś właśnie tak było (robiłam zaległą, z poprzedniej środy, siłę). To niezwykle, zwłaszcza, że minęły dopiero 3 dni od mojego najdłuższego biegu w życiu! Pamiętam jak po pierwszym półmaratonie (niedziela) jeszcze w czwartek miałam łzy w oczach schodząc ze schodów... Ciało człowieka jest niesamowite!

Kocham biegać! Zwłaszcza dla takich uczuć :)

You Might Also Like

4 comments

  1. czemu wcześniej nie trafiłam na Twojego bloga? nie wiem. ale teraz już będę regularnie bo też kocham bieganie!
    ile już razy zatrzymywałam się z myślą, że już nie dam rady, nie mam siły, już dość. a potem jeszcze jeden kilometr, tak po złości samej sobie - że mogę, że to tylko głupie myśli.
    pozdrawiam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No blog nie jest bardzo stary :) Bardzo się cieszę, że tu trafiłaś! Zapraszam nieustająco i też zamierzam odwiedzać Ciebie.
      Jest w nas zawsze więcej siły niż podszeptuje nam głowa! Zawsze! ;)

      Delete
  2. Ale ładnie opisane! mam tak, gdy jeżdżę na rowerze <3
    czekam na kolejny taki wpis! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cieszę się i dziękuję! :)

      Delete

Subscribe