Wspominki i inspiracje

November 25, 2013

W piątek dostałam ochrzan, że dawno nic nie wrzuciłam na bloga - Jarku, przepraszam! :)

Jakiś czas się nic nie pojawiało z prostej przyczyny - jak zwykle dużo się dzieje. Od kilku dni jestem w Warszawie. To moja pierwsza służbowa wizyta tutaj. Mnóstwo spotkań biznesowych, normalne obowiązki 'pracowe', chęć zobaczenia się ze wszystkimi znajomymi, rodzina, dom, treningi - wszystko wymaga czasu a doba taka krótka!

Dziś mam dla Was kilka zdjęć i linków (nie chronologicznie i już w trochę świątecznym nastroju) :)

Do Polski  nie wiozłam starych butów (które też chcą już przejść na emeryturę) - zainwestowałam w nowe Nike Free 5.0. Mam za sobą 3 biegi w nich i jestem zadowolona! Mały mankament - w czasie biegu lekko przesuwają się na boki języki (w tym modelu nie są przymocowane, w nowszej wersji zastosowano już inny typ wiązań co pewnie pomaga). 

W dole Londyn - jeszcze bardzo senny bo startowałam o 6.30.

Razem z Martą odwiedziłyśmy Camden Market. Czego tu nie ma! Prawdziwa kopalnia drobiazgów, świecidełek, fatałaszków, książek, itp. itd. Naszym celem było raczej zwiedzanie niż zakupy, ale na pewno tu wrócę przed świętami :)

Nie mogłam się oprzeć... Część Camden Market znajduje się na terenie dawnyc stajni - można znaleźć więc tu mnóstwo koni.

Po Camden udałyśmy się w okolice China Town i oczywiście M&M's World!

Tradycyjnie trafiłyśmy w okolice London Eye.

Nawet wyprawy do sklepów są dla mnie bardzo odkrywcze - tu skarpetki do jogi (Primark). Fajny prezent pod choinkę?

źr. Pinterest.com
Do końca listopada trwa akcja "Buty dla Afryki" - zachęcam do wsparcia akcji! Więcej np. na FB GURU Sport

źr. notonthehighstreet.com
Uzupełniacie swoje treningi biegowe o ćwiczenia ogólno-wzmacniające?!
Ja w każdy wtorek w Warszawie odwiedzam Bushido a w Londynie (póki co) robię ćwiczenia przy parkowych ławeczkach i na zewnętrznych siłowniach :)

źr. forpro.pl
Urzekły mnie po prostu :) Fajny pomysł dla trenujących jogę, tańce czy np. pilates - choć cena zbyt wygórowana...

Sklep odkryłam w czasie zawodowych działań i znalazłam tu mnóstwo uroczych drobiazgów - z pewnością zajrzę tu szukając przedświątecznych inspiracji.

Braliście już udział w Park Run? Świetna inicjatywa dla tych, co lubią wyzwania, są zmęczeni wielkimi biegami ulicznymi, chcą poznać super ludzi, miło i aktywnie spędzić sobotni poranek. A do tego biegi odbywają się w różnych miastach, na całym świecie.
Park Run Londyn jeszcze na mnie czeka :)

Tradycyjnie zapraszam też na mój profil w serwisie Instagram.

You Might Also Like

0 comments

Subscribe