Medale - check!

May 18, 2014

Mimo, że jestem dosyć zorganizowaną osobą, wiele spraw zalega na mojej liście 'TO DO' (dlaczego te dni są takie krótkie?). Dlatego podwójnie cieszę się, gdy uda mi się coś z niej ściągnąć :)

Nareszcie przymocowałam medale z ostatniego roku! Teraz czekają jeszcze tylko te z Accreo Ekiden (pobiegłam moje 7.2 km w ok. 35 min - w dosyć mocnym skwarze i z małym wypadkiem na trasie - ktoś ściągnął mi buta więc musiałam się zatrzymać...). Niestety brakuje już miejsca i musimy coś wymyślić (propozycje?).

Accreo Ekiden - sztafeta mogła połączyć swoje medale.

To się zbierało przez ostatni rok. Dwa górne rządki należą do Pawła. Dolny - mój (przez pracę w UK niestety mniej startuję).

A tu te dwa specjalne - z Krynicy i pierwszego maratonu.

Nieco żałuję, że nie mam tego super medalu z Biegu dookoła ZOO! Co roku zastanawiamy się jaki zwierzak na nim wyląduje tym razem :)


Na tym słupku miejsca już nie ma...


Teraz czas na dokładniejsze porządki, mycie okien i przegląd szaf!

You Might Also Like

0 comments

Subscribe