I'm in love!

November 08, 2014

Firmy sportowe z sezonu na sezon serwują nam coraz ciekawsze wzory i fasony odzieży - do biegania, fitnesu, jogi i czego tylko Wasze ciało (i dusza) zapragną.

Bardzo mi się to podoba choć przyznam, że to też trudna sytuacja dla mnie, ponieważ: a) nie mam miejsca w szafach, b) nie chciałabym wydać wszystkich pieniędzy na ciuchy, c) niektóre rzeczy są tak ładne, że szkoda mi w nich biegać i traktuję je jako zwykłe elementy codziennych 'outfitów'.

Obecnie totalnie zakochałam się w kolekcji Nike Nordic/Hyperwarm i świecącej w ciemnościach Flash Pack! Kilka najfajniejszych moim zdaniem rzeczy:

Legginsy - gładkie, bez szwów, elastyczne z izolacją terminczną.
Osobiście chyba jednak się nie zdecyduhę - wzory na legginsach
zostawiam dla innych nóg ;)
W ForPro te i inne legginsy możecie kupić w promocji - klik!

Bluza - cieplutka, mięciutka, z kapturem i dłuższymi rękawami
z miejscem na kciuki. Jej nie mogłam się oprzeć i ją uwielbiam!

Taki rękaw zapewni Wam widoczność po zmroku!

Nie wiem czy ten model się sprawdza (ale zdecydowanie
mogę polecić Nike Pro Rival - jest nawet lepszy niż Shock Absorber,
który potrafi kaleczyć skórę), ale wyglądają ciekawie.

Muszę omijać Nike szerokim łukiem...

You Might Also Like

0 comments

Subscribe