Objętość, objętość, objętość!

December 08, 2019

Zwiększamy objętość! Od góry - dwa ostatnie tygodnie treningu.
Drugi tydzień treningu zakończony. 

Mój organizm chyba jeszcze potrzebuje trochę czasu na przystosowanie się do znacznego zwiększenia objętości. 

Dzisiaj zmniejszyłam już dystans z 19 do 13,6km - mięśnie w nogach były już dosyć mocno napięte i zmęczone. Muszę się również nauczyć, żeby na biegi powyżej 13-14km zabierać już żele. Zwykle tego nie robię, ale dziś ewidentnie brakowało mi już mocy. 

Drugi i trzeci tydzień treningu. Zielony kolor - trening wykonany, pomarańczowy - wykonany w części, czerwony - nie wykonany. Szara linijka - komentarz potreningowy.
Sprawie nie przysłużył się na pewno również fakt, że zamiast luźniejszego piątku, wypadł mi trening w poniedziałek i wtorek więc wszystkie biegi wykonałam pod rząd i nogi dostały w kość.

Jednocześnie jestem całkiem zadowolona z tego, że choć słabe i zmęczone, nogi czują się całkiem w porządku! 

Trzeci tydzień to ponownie ponad 80km. Najpewniej zamienię sobotę z niedzielą, ponieważ istnieje miła perspektywa małej górskiej eskapady! :)

W obieg weszły również nowe Saucony Peregrine ISO. Pierwsze wrażenia - bardzo pozytywne!

You Might Also Like

0 comments

Subscribe